مجله سلامتی

سیب یک مجله سلامتی باری معرفی خواص و عوارض انواع غذا ها و میوه ها

مجله سلامتی

سیب یک مجله سلامتی باری معرفی خواص و عوارض انواع غذا ها و میوه ها

راهنمای خرید بوت مردانه باکیفیت

سرما خوب است اما به شرطی که دارای لباس و کفش مناسبی برای مقابله با آن باشید تا به جای سرما خوردن و به لرزه افتادن بدنتان بتوانید در کنار خانواده و دیگر دوستانتان از سرمای هوا نهایت لذت را برده و حسابی به وجد بیایید. یکی از مهمترین مواردی که سبب لذت شما از آمدن فصول سرد سال خواهد شد، داشتن کفشی مناسب است تا بتوانید در روزهای سرد سال از پاهایتان که در اصل قلب دوم انسان ها هستند، محافظت مطلوبی بعمل آورید. پس در ادامه این مطلب از لیموتاپ مگ با ما همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم در خصوص خرید بوت مردانه آشنا نماییم.

 

ادامه مطلب ...

بهترین فیلم های عاشقانه سینمای ایران

در این مطلب قصد داریم فهرست کاملی از فیلم‌های عاشقانه ایرانی در اختیار علاقه‌مندان سینمای ایران قرار دهیم. در بخش اول به معرفی بهترین فیلم‌های عاشقانه ایرانی بعد از انقلاب می‌پردازیم و در ادامه به سینمای رمانتیک ایران قبل از انقلاب خواهم پرداخت.

بهترین فیلم‌های عاشقانه ایرانی بعد از انقلاب

خیلی‌ها شکایت می‌کنند که تنوع ژانر در فیلم‌های ایرانی کم است. اگر قرار باشد بهترین فیلم‌های کمدی یا بهترین فیلم‌های ترسناک ایرانی را انتخاب کنیم کارمان سخت خواهد بود، اما در عوض موقع انتخاب بهترین فیلم‌های عاشقانه ایرانی دستمان باز است.

سینمای ایران به پیروی از ادبیات همیشه به داستان‌های عاشقانه اهمیت داده است. به خصوص اگر در دل داستان‌های رمانتیک می‌توانسته به مشکلات اجتماعی هم اشاره کند.

  ادامه مطلب ...