مجله سلامتی

سیب یک مجله سلامتی باری معرفی خواص و عوارض انواع غذا ها و میوه ها

مجله سلامتی

سیب یک مجله سلامتی باری معرفی خواص و عوارض انواع غذا ها و میوه ها

بهترین یخچال های سامسونگ موجود در بازار

یکی از اصلی‌ترین لوازمی که در هر خانه‌ای وجودش ضروری است یخچال فریزر است. این وسیله‌ی مهم و البته گران‌قیمت نقش مهمی در زندگی روزانه‌ی ما بازی می‌کند. برندهای خارجی و داخلی زیادی هستند که به تولید یخچال و فریزر رو آورده‌اند. سامسونگ یکی از همین برندهایی است که محصولات متنوعی را روانه‌ی بازار کرده است. یخچال سامسونگ دارای مدل‌های متنوعی است که می‌توانید از میان آن‌ها محصول مناسب خود را انتخاب کنید.

انتخاب و خرید یخچال سامسونگ از میان مدل‌های متنوع بازار ممکن است کمی مشکل به‌ نظر برسد. اما اگر با نیازهای خود آشنا باشید و همه‌ی موارد مهم را در نظر بگیرید، می‌توانید یخچال مناسب خود را خریداری کنید. پس با ما همراه باشید تا با انواع یخچال سامسونگ و جدیدترین یخچال های سامسونگ آشنا شوید.

 

ادامه مطلب ...

راهنمای خرید چند مدل ازبهترین ماشین لباسشویی ال جی


هیچ‌‌کدام از ما دوست نداریم ساعت‌ها از وقت خود را به شستن لباس با دست بگذرانیم. انتخاب یک ماشین لباسشویی خوب برای منزل با وجود برندها و مدل‌ها متنوع کار نسبتا مشکلی است. یکی از برندهای بین‌المللی مطرح که می‌توانید در خرید ماشین لباسشویی در نظر داشته باشید ال جی  (LG) است. قیمت ماشین لباسشویی ال جی با توجه به مدل‌های متنوع آن متغیر است.

  ادامه مطلب ...

چگونه می توان پرخوری در قرنطینه را کنترل کرد؟

گرچه خود قرنطینگی بهترین روش برای محافظت در برابر COVID-19 است، بودن در خانه می‌تواند موجب برخی رفتار‌های ناسالم، از جمله پرخوری به دلیل استرس و خستگی، ‌شود.

 در حالی که مصرف غذا در مواقعی که استرس دارید یک واکنش طبیعی است، اما پرخوری به صورت مرتب و دائم می‌تواند تاثیرات منفی بر سلامت شما داشته باشد و استرس و اضطراب شما را افزایش دهد.

  ادامه مطلب ...

معرفی بهترین جوراب شلواری های بچه گانه ارزان

جوراب شلواری بچه گانه عنصر پرکاربردی در پوشاک کودکان بوده که همیشه طرفداران خودش را داشته است. بر خلاف بانوان که شاید طبق فصل از جوراب شلواری استفاده کنند، برای دختران خردسال جوراب شلواری در هر فصل و هر موقعیتی مناسب خواهد بود.

جوراب شلواری تنها تن پوشی است که می‌تواند پاهای کودکتان را از سرما، تابش مستقیم آفتاب و آسیب‌های احتمالی حفظ کند. فقط یک جوراب شلواری با رنگ و کیفیت مناسب کافی است تا بتوانید انواع تی شرت و پیراهن‌ها را با دامن ست و استایل‌های مختلف را امتحان کنید.

خرید جوراب شلواری کودکان هم مشابه با سایر بخش‌های پوشاک وسواس و توجه والدین را می‌طلبد. مطلب امروز لیموتاپ مگ مختص شما مادران حساسی است که به ظاهر و راحتی فرزندشان توجه دارید. راهنمای امروز فاکتورهایی که باید هنگام خرید جوراب شلواری بدان توجه کنید را به شما نشان می‌دهد.

  ادامه مطلب ...

معرفی بهترین اسکیت بچه گانه در تهران و کرج



 اولین کاری که برای خرید اسکیت کودکان انجام دهید بررسی قیمت کفش اسکیت بچه گانه ارزان باشد. اگرچه ارزیابی قیمت محصولات در شرایط امروزی معیار مهمی در خرید وسایل ورزشی برای کودکان به شمار می‌رود اما فاکتورهای مهم دیگری وجود دارد که در خرید اسکیت باید بدان توجه کنید.


اسکیت مهم‌ترین ورزش تفریحی دنیا است که می‌تواند بیش‌ترین چربی سوزی را علی الخصوص در محیط هوازی برای کودکان داشته باشد. با توجه به مسئله اضافه وزن مفرطی که میان جامعه 5 تا 10 ساله کشور ما مطرح است، انتخاب اسکیت به عنوان رشته ورزشی مهیج‌ترین راه کاهش وزن و اصلاح عادات بدنی از همان سنین کودکی خواهد بود.

شما هم به دنبال کفش اسکیت ارزان قیمت با حداکثر کارایی برای کودکتان هستید؟ راهنمای امروز برای خرید کفش اسکیت بچه گانه و ارزان از دست ندهید.

  ادامه مطلب ...