مجله سلامتی

سیب یک مجله سلامتی باری معرفی خواص و عوارض انواع غذا ها و میوه ها

مجله سلامتی

سیب یک مجله سلامتی باری معرفی خواص و عوارض انواع غذا ها و میوه ها

آشنایی با جاذبه های گردشگری در آنکارا ترکیه

 

شهر زیبا و دیدنی آنکارا پایتخت کشور ترکیه محسوب می گردد که دارای تاریخچه ای بسیار طولانی است . آنکارا بعد از استانبول دومین شهر بزرگ در ترکیه است و وجود بناهای تاریخی و مکان های دیدنی در کنار مراکز خرید بیشمار این شهر را در زمره شهرهای دیدنی و توریستی این کشور قرار داده است . در این شهر مکان های تاریخی در فاصله کمی از یکدیگر قرار گرفته اند پس میتوانید در زمان کوتاهی از اغلب این جاذبه ها دیدن نمایید.

در ادامه این مطلب قصد داریم درباره جاذبه های گردشگری آنکارا اطلاعاتی را شرح دهیم، پس با ما همراه باشید.

 

ادامه مطلب ...

مصرف بیش از نیاز روزانه‌ی هر غذایی، چربی ایجاد می‌کند اما هیچ غذایی حتی ذرت چاق کننده تنها در شکم چربی ایجاد و ذخیره نمی‌کند. انواع غذاهای ذرت‌دار مزایا و خطرات مختلفی دارند. دانه‌ ذرت حاوی ویتامین‌ ها، مواد معدنی، پروتئین‌های مهم و همچنین کربوهیدرات‌ها و فیبر است. وعده‌هایی با مقدار ذرت فراوان و محصولات فرآوری شده‌ی ذرت ارزش غذایی کمتری دارند. بر اساس مطالعه‌ی منتشر شده در نوامبر ۲۰۱۰، شربت ذرت نسبت به شکر به میزان بیشتری به چربی تبدیل می‌شود و به همین دلیل کالری ذرت پخته قابل توجه است.

 

ادامه مطلب ...

ترس از خون چیست و چگونه با این ترس کنار بیاییم

هموفوبی یا ترس از خون یک نوع فوبیای خاص است. ترس توسط DSM-5 به عنوان بخشی از فوبیای زیرگونه “تزریق-خون – آسیب” طبقه بندی شده است. این زیر گروه که شامل فوبیای سوزن نیز هست ، می تواند باعث بروز علائمی شود که اغلب در انواع دیگر فوبیا های خاص مشاهده نمی شود.

 

ادامه مطلب ...